Kızlar ikinci hamileliğim 37 + 5 günüm bugün doktor kontrolüm vardı ilki normal doğum olduğu için çatı muaynesi yapmadı bekleyeceğiz dedi yapması gerekmiyor muydu yani normalde ikinciler de yapılmıyor mu bu mu aile ben de açılma var mı yok mu diye merak ediyordum açıkçası öğrenemedim