Sevgiinur hiç çocuk bakmadım ama yeteceğimi düşünüyorum. Zor olacağı günler olacak muhakkak.Çünkü ona zaten Allah anneyi tanımasını sağlayacak duyguları yüklemiş, bizede içgüdüsel olarak yüklenmiş bunlar. Tek ihtiyacı olan sensin,senin kokun geleceği dünyada önceden tanıdığı bir tek sen varsın herkes yabancı senden başka on kişi değil bir köy baksa gene seni isteyecek. Kendine inan güven her anne bebeğinin en iyisi en mükemmeli ❤️