Kızlar merhaba. Son 3 gündür sürekli idrara (büyük) cikiyorum. Dahası günde 8 kere falan idrara cikiyorum diyebilirim. Çıkınca da sanki idrarın yokmuş gibi yani ilk kez yaşadığım tuhaf bir durum. Bunun sizce bebeğin doğum kanalına girmesiyle bir alakası var mıdır ? İnternetten baya araştırdım bebek doğum kanalına girdiğinde bu tarz şeyler olabiliyormuş. Yaşayan bilgili anneler cevaplarsa sevinirim 🙏🏼