OglanAnnesi1 canm normal tup bebek yaptirdim ben ucreti derken normal tedavi ucreti odedim acibademde yaptirdigim icin tuzlu oldu tabi ilkinde esim ameliyt fikan olmustu 20 bini buldu ikincide direk dondurlmus trabsfer oldum sarece 10 bine yakin bse odedik, cinsiyetle ilgili bse yaptirmadim ama yaptiranlar oldugunu dusunuyorm hep bizm ulkemzde bu seyler yasaga degil paraya bakiyor bence