5 haftalık gebe olduğumu öğrendim kese için gittiğimiz de dış gebelikle normal gebelik arası olduğunu kesenin olması gerektiği yerde olmadığını söyledi doktorum olması gereken yere inen bir çok hasta olduğunu söyledi iki gün sonra tekrar gel bakalım dedi bu şekilde olup gebeliği devam eden var mı teşekkür ederim