bebegamin1 Kızılay hast. Erdost bey var. Cd, ultrason net görüntüsü ve rapor olarak veriyor, çokta iyi bir doktor, ben 2 defa gittim gerçekten çok ilgili ve sizi de bilgilendiriyor sürekli ultrason anında. Fiyat olarakta uygun. Benim takibim o hastanede olduğu için 150 tl ye yaptırmıştım detaylıyı.