nslhhsn9221 6+3 haftaligiz. Bacak ağrısının ileriki dönemlerde olabildiğini biliyorum. Ancak benim için çok erken değil mi? İlk gebeliğim kürtajla sonlandı. Endiselenirum bı sorun mu acaba diye. Aynı sıkıntıyı yaşayanlar var mı ?