E_A1121 Sancı yok dediler ama diğerlerinden çok farklı çıktı bu sefer ki bebeğim harekeylidi hatta ebe bu bıcırık başında bekleticek galiba beni falan dedi bi bakarmısınız sizce normalmi bebek nst sırasında hareketli olunca bu şekilde cıkan varmı aranızda
Sevimli96 Dyg61 düzenli bi ağrısı yok bebek hareketli olunca toko parazit yapıyor sancı görünümü veriyor