Kızlar ilk gebeliğim. 31 haftalığım kızımla. MaşaAllah son günlerde karnım da otururken yatarken her daim hareket ediyor hissediyorum karnım tepelere çıkıyor bugün gün boyunca durmadı mesela yattım şimdi hala öyle. Özellikle sağ tarafıma yattığımda hiç durmuyor 😂 normal mi bu ya sizce böyle mi olur? Bi sıkıntısı mı var acaba diye düşünüyorum bu kadar bol hareketin..Böyle mi devam edecek doğuma kadar