Beyzabuglem başarı hastanesinde Kenan caliskana başladım ama kararsızım hamile yada doğum yapıp tavsiye eden varmı hanımlar
Esmabaran Beyzabuglem selime hanım herkes çok memnun. 10 sene önce doğuma gittiğimde nöbette o vardı pek tanıyamadım o sürede ben ama başından beri yanında takibini yapan akrabalarım var. hepsi çok memnun
Esmabaran Beyzabuglem selime hanım vardı. o gece nöbetçiydi. doğumumu o yapmıştı. Sabaha karşıydı. doğumdan sonra görmedim onu başka doktor geldi sabah. Tüm Gebelik Sürecini Yanında Geçiren Akrabalarım var çok memnunlar
Asyaayaz1 Başarıdan vazgeçerseniz özel Asya hastahanesine gidebilirsiniz ben oraya gidiyorum tavsiye ederim🌸
Beyzabuglem Asyaayaz1 ben ilk dogumu Asya’da yaptım oyuzden orası hiç iyi degil canım beni çok yipratti