Hayalgamze 24.haftamdayım. Doktorum gümde 2-3 bardak çay 1 fincan da Türk kahvesi içebilirsin demişti başlarda. Çayı çok sevmem aramam. Kahvaltıda bi bardak anca. Ama hergün kahve içerdim hamile değilken bile. Eşim hiç sevmez ama ben Erinmem kendime sunumlar yapardım 1,5 aydır bırakın kahve içmeyi pişirilen ortamda duramıyorum öyle kötü kokmaya başladı. Çok özledim 🤭