Kızlar 20 haftalık hamileyim. Gece yatmadan lavaboya gittim, bir de ne göreyim, çamaşırım neredeyse komple ıslanmış.. Koyu ya da kokulu değil, sanki suya batmış gibiydi.Hiç farketmedim bile.. Şu an yok ama, çok endişelendim, eşimi bekliyorum, hastaneye gideceğim, böyle bir şey yaşayan var mı? Ağrım sızım da yok.. Böyle birşey yaşayan var mı?