istanbul3434 beyzamm cikmaz canim adet gununu bekle. Mide bulantin psikolojiktir daha adet zamani bile gelmeden, varsa kese bile olusmadan, gebelik sebebiyle mide bulantisi yasaman neredeyse imkansiz.
Egeasigi beyzamm adete 16 gün mü şaka mısınız siz yumurtlamak gününde olabilirsiniz .iyice araştırın lütfen bu konuları ve adetiniz gecikmeden de kendinizden şüphelenmeyin ki üzülen olmayın
gonul0604 Busbus58 Daha bi şey görmedin abisi senn ben ilişkiden 5 gün sonra test yapmıştım tuttu mu diye ahaha😂
A_s_23 beyzamm bizde o yollardan geçtik cnm beklemek çok zor evet ama başka caremizde yok herşeyin zamanı var inşallah rabbim tez zamanda isteyen herkese ve sana nasıp eder hamile olanlarda sağ salim kucaklarına alırlar inşallah 🙏
A_s_23 beyzamm kafanı meşgul edicek şeyler yap cnm oturupta sürekli düşünme başka şeylerle ugras unutmaya calis zorla kendini gerçekten olacağı çarşafa stres çok etkiliyor
Gizemburak35 beyzamm sen stres yapma teste adetini 2 gun gecikirse erken gebelik testiyle ogrenirsin benim oylyedi silikti ama cizgi belli oluyordu
Egeasigi beyzamm ayrıca midenizin bulanması normal eğer kist varsa .bende çikolata kisti vardı midem bulanırdı adet olmadan
beyzamm Egeasigi aaa ben doktora gıttım altan muyane etı kıs veya kıtke yok yumurtaların guzel adetlı ıken gel dedı
buseyusuf27 beyzamm düşünme bukadr cnm düşünürsen olmaz düşünmediğin anda oluyor gebelık nkdr ıstersen okdr olmuyor cunku bn bırakmıstım düşünmeyi sonra bı baktık gebeyım hıc beklemıyordum 😁 suan 3 aylık kucagımda uyuyor rabbım kucagını bos bırakmasın duaların kabul olsun ama yakın zamanda gebelık olacak sabret 🤗 içime doğdu bak birde sürekli uyuma ıstegı halsizlik kusma aserme gbı syler oluyor gebe ıken
beyzamm buseyusuf27 çok teşekkür ederim Allah razı olsun okdar çok istıyorum kı sankı hıc cıft cızgı goremıcem her ay adet gecıkıyor ıkı gun byle yapıyorm tek cızgı görünce gülüyorum 🤣🤣
buseyusuf27 beyzamm bnde oyleydım baslarda işte duzensız adetım bnmde sonra artk olursa olur demıstım bana prolaktin yuksek dıye tedavı verdıler gebe kalamıyorsun dıye halbukı gebeymısım ama erkn dıye ckmıyordu kanda flan sonra ıl dısına cktk geldık halsizlestm test aldm cıft cızgı gttm kı 6 hftalıktı 🙈 ıste ummadıgında oluyor birde peapple diye uygulama var bn ordan dogurganlık takıp edyordum gayet ıse yarıyor dene ıstersn