Ruyabayram Selam anneler , sezeryan doğum da belden iğne yerine genel anestezi alan var mı ? Varsa bir sorun yaşadınız mı veya belden iğneden sorun yaşayan varmı
Serifeisitmir Ruyabayram 45 gun once spinal oldum hic bir sey hissetmiyorsun canim igne yapilirken sonrasinda da hic bir sorun yasamadim
svmm Ruyabayram 28 gün önce spinal sezaryen oldum ağrım olmadı doktora genel mi olucak dedim genelde ağrılı uyanırsın dedi kuzenim birini genel birini spinal yapmıştı o da bana belden uyuşmada aşırı ağrın olmuyor genelde ağrılı uyandım demişti ama bünyeye göre değişir tabiki
BabyAys Ruyabayram 3 ay once spinal oldum igne olurken agri aci vs bisey hissetmedim sadece biraz bel agrim vardi ama 1 aya kadar sonra oda gecti