Ebruaydin27 busbusbus10 ilk gebeligimde 40+2 de bebek kanala yanlis yerlestigi icin sezaryen oldum. simdi 2. gebeliğim 39.haftada alalik dedi doktor. birazda cocugun gelişimine göre değişiyor. doktoruna danışman en mantıklısı
Hicranyigit busbusbus10 herhangi bir sıkıntı yoksa 39da aldır. 39da tam gelişimini tamamlıyor bebekler bende 39 haftalık sezeryan olucsm salı günü 🤲🏻