Melosss_4433 Arkadaşlar detaylı ultrasona girmiştim 14 ocakta doktor bebeğe giden kan damarların dar çentik var dedi başına gelen var mı acaba nasıl bir süreç geçirdi varsa da 😐
Bmom Melosss_4433 bana rahimdeki bebege giden sol damarda direnc var demişti aynı sey mi canım nasıl söyledi tam olarak
Fndkkrdu Melosss_4433 detaylı ultrason da iki damarımda da çıktı corasprin verdi 34.haftaya kadar kullandım 36 haftaligim şuan tabi detaylı ultrasonda çıktığı günden itibaren muayenelerimi 2 haftada bir yaptik daha sonra kilo alımı yavaslamisti haftada 1e indirdik yaklaşık 1 aydır da haftada 1 gidiyorum muayeneye şuan çok şükür sağlıklıyiz ikimizde inşallah sağlıcakla kucağımiza aldığımız günleride görürüz 🤲 Doktorum bana fazla tuz tüketimini yasakladı sinir stres üzüntü bunlardan uzak durmami söyledi canım. Doktorunun ne dediyse dinle Allah’ın izniyle hiç birşey olmaz 🤲
Melosss_4433 Bmom evet çentik var kan akışı fazla sağlanmıyor bu durum da bebekte geriliğe yol açıyormuş doktorum aspirin verdi
Bmom Melosss_4433 benimde aynı canim sola doğru yatmak gerekiyormus burda yazanlarda okumuştum ilerde geçebiliyormus inşallah
didemblr Melosss_4433 benim de 21. Haftada ayrıntılı ultrasnda sol damarda direnç çıkmıştı canım. Takip edelm 28. Haftada tekrar gorelm dedi doktor. Büyük ihtimalle geçer demişti iki damarda olmadığı sürece sıkıntı değil demişti çok şükür 28. Haftada da geçmişti. Canını sıkma inşallahhh seninki de geçer büyük bir çoğunluğu düzeliyor demisti benim doktorum düzelmemesi çok düşük ihtimal demişti
Rojda24 Melosss_4433 tmm. Canım bende de aynı sorun çıktı bebeğe kan a gidiyordu damarda çentik vardı diye ve 12. Haftadan beri ilaç içtim 36 hafta oldum doktorum ilacı bıraktırdı şu an için bi sorun yok sende ilacını ihmal etme her gün vi şey olmaz inşallah 🥰
neslihan0558 Bende detaylı ultrason da öğrenmiştim aynı şeyi ecopirin verdi kendi doktorum . Fakat detaylı ultrasondaki doktor gerek görmemişti . Bugün itibariyle bıraktım ilacı 33+3 haftalığım. Buna rağmen bebeğimin gelişimi falan çok iyi hamd olsun
Fndkkrdu Ozgeseferoglu şuan için herşey normal doğuma uygun haftaya çatıma bakicak çatıda uygunsa eğer normal olacak yoksa sezeryan 🤷