ikizlerinannesi0 Merhaba kızlar 35. Haftamdayım karnımda sertleşme çok oluyor bunun nedenini bilen var mı yada yaşayan ? Kaburgada ağrı hisseden ? Yada başka neler yaşıyorsunuz
Aselahlas ikizlerinannesi0 bende 31. Haftadayım aynı belirtiler bende de var bebek hareketleri de azaldı yarın randevum var kesin bi şey der doktor ama buradaki çoğu yorumu okuyorum son haftalarda yalancı sancılar normal genelde ikiz olunca erken doğum riski var sizde bir doktora sorun