Kubraecem İLk baştan beri Ecem diyorduk ama eşim elisa ismini duydu çok istiyor güzel isimde ama sadece eceme alıştım o yüzden karar veremiyorum 😊 36 haftalık hamileyim oğlumun adıda Eren
[silindi] Kubraecem okuyunca elisa dedim ama oğlum eren deyince ecem daha uygun geldi gerci kardeş isimleri uymasa da olur ama nedense Bi uyumlu yapmak istiyoruz 😄
Didi6 Kubraecem Kesinlikle Ecem 🌸 Elisa ismini iyi araştır canım https://bebegimeisim.blogspot.com/2018/01/elisa-isminin-gercek-anlam-ne.html?m=1
Kubraecem Didi6 çok teşekkür ederim size çok araştırdık ama hep güzel Anlam yazıyorlardı vazgeçtik biz elisa isminden 😊😂