butterfly_ Selam kızlar, 9 haftalık gebeyim bende hiç sivilce çıkmazdı bugün bi baktım sırtım hep sivilce dolu yaşayan var mı ? Hormonlardan mı acaba ?
ozg01 butterfly_ Bende de çok fazla çıkmıştı normalde hiç çıkmaz. Hormon değişikliğinden olduğunu anladım hemen. Bir iki aya tamamen geçti bende su an yüzüm tertemiz
Estaner88 butterfly_ benimde çıkıyo suratımda ergenlikte ve diğer iki hamileliklerimde böyle olmadım ama bunada kıza benziyor dedi cinsiyet farketmiyo sanırım öbürleride kızdı onlarda bişey görmedim bu çektirdi yaş ilerledikçe sanırım hamileliklerde değişiyor🤷♀️
Betul88 Bende hamileliğin 10.haftasındayım 7.haftadan beri yaşıyorum cidden ergenlikte böyle olmadı 😊 limon yağı tavsiye ederim ciltteki sivilceler birebir.
Zehraaa98 butterfly_ nasıl anladın derken canım😂 benım bebeğim cınsıyetı erkek 12.haftada bellı oldu taa
Neslihan1903 butterfly_ sanırım bebeğin kız benimde ömrümde çıkmayan sivilceler çıkmıştı tabi rastlantıda olabilir 🤗
Zehraaa98 Neslihan1903 yok canım alakası benımde oğlum olcak ınsallah asırı sıvılce her yerım kalcalarıma kadar
2prensesannesiiiii butterfly_ Bende de aynı dert ama keşke benimkide sırtta çıksa yüzümde hep özellikle burnumun üstü bıktım artık
butterfly_ Zehraaa98 ay ben karıştırdım sandım ki benimkinin cinsiyeti erkek dedin diye 😂nasıl anladı diyorum
Zehraaa98 butterfly_ Allah bılır orasını🙈🙈ama erkek de cok sıvılce yapıyor bence sırtım ıltıhaplı sıvılce doldu 3 doktora gorundum yüzüm zaten hoc saymıyorum🥵
mrskement butterfly_ bnde 22 haftalık hamileyim en başından beri sivilce çıkartıyorum yüzüm mayın tarlasına döndü