busraa5465 sizin normal tansiyon seviyeniz 12-11 se 13 çok yüksek değil tabi sizi etkilemiyorsa hamilelikte kan basıncı arttığı için ya düşüyor ya çıkıyor diye biliyorum 14den sonrası riskli ki zaten o zaman kesin hissedersiniz enseden başa doğru gelir farkedersiniz ama takip edin tansiyonunuzu genelde son haftalar yüksek ilk haftalar düşük oluyor