KevserPkrcn Allah yardım etsin ilk hamileligimde dokuz ah çektim baş ağrısını parol.ic dayanılmaz haldeyse bı hastaneye gidip iğne yada serum al bence rahatla en azından. İkinci gebeliğim şuan başlarda hiç agrimadi basım seviniodum 10.haftada başladı iki haftadır sürekli gün aşırı baş ağrısı yaşıyorum bazen peşpeşe iki üç gün iki tane parol içiyorum aralıklarla buz torbası koyup alnıma enseme uyumaya çalışıyorum damarlar genişlediği için hamilelikte baş ağrısı migren tetikliyor maalesef. Bulantı için herkese farklı şeyler iyi geliyor genelde. Kimine ayva kimine salatalık bana mesela kola ve çubuk kraker iyi geliyor kendien iyi geleni deneyerek bulabilirsin ins tez zmnda geçer