Busubusra Merhabalar. Bugün ultrasona girdim, kesemiz gözüktü. Fakat doktor kesenin biraz aşağıda olduğunu, istirahat etmem gerektiğini söyledi. Bu durumu yaşayan var mı, sonradan yukarıya çıkıyor mu?
Gezmis Busubusra benim öyleydi ve 3 ay hep yattım sende uzan ve gerekmedikçe kalkma iş falan da yapma