Bende hamile olduğumda Tam kan testinde öğrendim troid değerimin yüksek olduğunu. Normalde 2 olması gerekirken benim değerm 9 du doktor baya yüksek dedi tembellik varmış ☺️ Geciktirmeden hemen ilaç tedavisine başladık bakalım 3 hafta sonra tekrar test istedi ordaki değerlere göre bakıcağız. Birde sadece hamilelik sürecinde troid sorunu yaşayanda varmış yani doğumdan sonra ilacı bırakabilirimde eğer değerlerm normele dönerse ama kalıcıda olabilir ☺️