Zehraus Kızlar, bütün gün hemen hemen 4-5 defa göbek deliğimin hemen altında pıtırtılar hissettim, bebeğim mi acaba 🥰 pıt pıt hareketler oldu sanki
Deniz95 Zehraus bebiştir bence ☺️ Göbek delişi çevresinde kayma da hissedersiniz kayma gıdıklanma hissi olur ☺️
Aynur00 Zehraus canım bende aynı hissettim pırt pıt attı resmen 😍ama araştırdım benimki gaz sancısıydı galiba internette öyle yazıyordu o zaman 13. Haftadaydım şuan 14+1 im heyecanla hissetmeyi bekliyorum her gün 😋
Deniz95 Zehraus ben de ilk hissettiğimde pıt pıt oldu ama sonra hemen gıdıklanma kaymalar oldu sonra pıt pıt olmadı bekliyorum onu da artık ama biraz daha büyümesi gerekiyor demek :)