Merhabalar 8 aydir cck denememiz var.solda 4.5 cm cikolata kistim var sag temiz amh 1.11 fakat bir turlu basarili olamiyoruz.Doktorum acele etme sag folikullerin temiz 6 ay daha normal yollarla deneyebiliriz degerlerin gzl dedi.Bu sekilde normal yollarla gebe kalabilen oldumu acaba,bana onerebileceginiz birseyler varmidir??