Merhaba hanımlar sizlerin yardımına ihtiyacım var 3.gebeliğim ve risk grubundayım ilk gebeliğim 24 haftalık erken doğum oldu 70 gün yasadı vefat etti ardından tek yumurta ikizlerina hamile kaldım ve onlarıda 17 haftalıkken düşük yaparak kaybettim 6 ay ara verdim tekrar hamileyim 10 haftalık olduk bin şükür♥️İstanbuldan akcakocaya gelin gittim orda kontrollerimi oluyodu riskli gebelik oldugu için ailemin yanına geldim yani istanbula suan annem bakıyo bana akcakocadaki doktorda bana kurtköy adatıptaki doktoru önerdi bende atasehirde oturuyorum bana biraz uzak orası yakınımda bi hastahane olsun istiyorum lafı fazla uzatıp rahatsız etmek istemem sizleri demek istedigim ataşehire yakın serklaj ameliyatı yapabilecek ilgili güvendiginiz bi doktor öneriniz varmı ksuruma bakmayın cok uzattım♥️Dilerim Rabbimden hepimiz yavrularımızı sag salim kucagımıza alırız