Hatice4446 ben yurtdışına gideceğim için 19+1 de girdim detayliya. Doktorum eger anne fazla kilo almadiysa herseyi gayet net görürüz 19. Haftada da demişti. Ben de fazla kilo almamıştım. Herseyine baktı dr. Birkaç hafta sonra gelsem ne değişirdi diye sorduğumda sadece yüzü biraz daha net olurdu onun dışında bi fark olmaz gormemiz gerekeni gördük demişti.