Merhaba bizimde 10 hafta oldu ayni his bende de var . Once midemde bir sertlik vardi ne yesem sanki midemde kaliyor gibi bir his. Zamanla yemek borumda olmaya basladi siddeti zamanla azaldi sanki ama kusma hissi veriyor banada kussam rahatlayacakmisim gibi 😀 umarim gecer corbayla beslenmekten biktim. Sadece meyve ve corba.