Yusuf-Emir-Ali Merhaba, hafta 3. Gündeyim ve beta değerim 790 normal mi? Yorumları alabilir miyim ilk gebeliğim değerler yükselmesini için doktor kararıyla aldırmak zorunda kalmıştım şuan korkuyorum.
Kmndas Yusuf-Emir-Ali şuan normal 2 gün sonra tekrar baktırın 2 katı artıyorsa sağlıklıdır benimde adet günümde 183 dü 4+0 dı kesenizde 2000 civarında gözükür
Yusuf-Emir-Ali Kmndas bugün kan verdim ve 2251 çıktı ikiz yada dış gebelik deniliyor yarın muayene olacağım 😞
Kmndas Yusuf-Emir-Ali ikiz için değer düşük canım normal değerin niye üzülüyorsun 2 günde 2 katından fazla artmış neden dış gebelik olsun bekle biraz kesen de gözükür üzülme benim 3 katı artıyordu doktor bana ikiz dedi ama tek olabiliyor böyle şeyler