Kızlar 12+6 gebeyim 3gündür kasğımda ve belimde ağrı oluyor bazen bacaklarıma da vuruyor bugün doktor kontrolüm vardı çok şükür bebek iyi ama yine de proluton iğne yaptırdım her ihtimale karşı normal vaginal progesteron da kullanıyorum bu durumu yaşayan varmı acaba ne zaman geçer 🙈