masallarin tugbade tam olarak kelebek cirpmasi gibi hissettim zaten doktorm 2 hafta onceki muanede yorumu 2-3 haftaya yawas hissedersin demisti sizin doktorunuz belki net hareketler icin solemistir :) darisi basiniza isllh
masallarin Ozge994 googleda en erken 14-16. haftalarda hafif hissedilir 17-20 arasi net hareketler yaziyor cnm :)
Minikmucizem21 Htckrdmn benimde.kilom var.ben 17+5 im bende merak ediyorum ama ilk hamileliğimdede geç hissetmiştim sanki 🤷♀️ bide ön plasenta oldummu geç veya az hissediliyormuş bilmiyorum benimde ön plasenta
ykbr masallarin canım bizde yeni 14 haftalık olduk hissettim çok az hareketlerini ama tam emin de olamıyorum başka bişe mi diye ☺️