Aynur00 5.aya kadar 2 kilo almıştım. 5 ve 6.aylarımda toplamda 9 kilo birden aldım, doktorum da ben de ne olduğunu şaşırdık. Ama inanılmaz yiyordum çünkü bir türlü doymuyordum. Sonra bir alerji problemi yaşadım, doktorum kullandığım tüm vitaminleri bıraktırdı. 7. ve 8. aylarımda birer kilo aldım yalnızca. Bebişin de kilosu gelişimi gayet iyi. Yani vitaminler bizi mahvediyormuş cidden.. 8.ay bitmek üzere toplamda 13 kilo aldım.