ogretmmenanne Kızlar çok iyiydim ama bu gün tansiyonum çok düşük hem yattım bir kere de çıkardım. Canım hiç bişey istemiyor. Sizde de oluyor mu?
Sermec27 ogretmmenanne benim hep düşük 8 5 tuzlu yesem de cıkmıyor cok tuhaf cok nadir 9 5 alıştım artık 17+5 haftalık hamıleyım bende