Glakky1 mutevazi olamayacagim elmayi kurabiye benden sorulur 😋 tarifimi yaziyorum: bendeki un ile su bardagindan buyuk bir bardagim var hatta sok markete gelmisti o bardaklardan 3.5 bardak un aliyor. (350 gr un kadar) Ama bardagi cozemezseniz simdi yazacagim malzemeleri ilk koyun unu azar azar ekleyin kivami yumusak kulak memesi kadar olana kadar yogurun. 1 cay bardagi yogurt,1 cay bardagi sivi yag,1 paket margarin eritilecek,1 paket kabartma tozu,1 paket vanilya. Bunlari guzelce yogurun ic malzemesi icin de 4 adet elma icin 4 yemek kasigi seker ilave ediyorum. Yani her elma basina 1 yemek kasigi seker kafi geliyor cunku disini da pudraliyorum. Ben rulo yaparak sekil veriyorum bu arada. Elmayi kavurduktan sonra goz karari tarcin ve cekilmis ceviz ilave ediyorum. Afiyet olsun😊🤗