GulerDoganAslan Kızlar 22+4 üm sağ tarafıma 10 dakikada bir ağrı saplanıyor. Sadece keskin bi ağrı var başka birşey yok. Bu ne olabilir daha önce hiç olmadı 😔😔😔😔
Babyboymom GulerDoganAslan Büyüme ağrısıdır muhtemelen kanama yoksa sorun olmaz ama 1 saati bulan ağrı olursa acile gitmekte fayda var
Mercimegimm GulerDoganAslan bende seninle ayni haftadayim canim ayni agrılar bendede oluyor galiba rahmin büyümesinden kaynaklanıyor . Arkadaşinda dedigi kanama falan yoksa bise olmaz ama agrın cok olursa acile git kafan rahatlar
minikyuregim GulerDoganAslan tam o haftalarda bendede oldu canm. bana doktor apandisit vs olabilir dedi ama enfeksiyondu. bu haftalarda cinsel yolla bulaşan enfeksiyon çok riske sokabiliyor hamileliği. dikkatli olmalısın
Dykdyk Ben 15 haftalık hamileyim bahsettiğiniz ağrılar bende de oldu ve direk yatışım yapıldı çünkü sancı göründü 2 gün hastanede yattım. Kısacası ağrılarınızı önemseyin.