Kızlar doğum sancısını nasıl anlarım ? Böyle karnım ağrıyor gibi kasılıyor hatta kıpırdayamıyorum bile karnım sertleşiyor ama karnımın altı değil sadece komple karnım sertleşiyor ağrıyor 10 dakika sonra geçiyor.
Sizde nasıl oldu nasıl anlarım bu arada 37+6 dayım