busra_55 Merhaba kızlar 29. Haftalık gebeyim iş yaparken ara sıra eğilip kalkıyorum belden eğilmiyorum ve istemsiz bacaklarım açılıyor wc ye oturur gibi. Bi zararı olur mu cok takıldı aklıma bu
Userkbr busra_55 bende 29. Hafta dayım ve eğilip kalkma bende de çok oluyor zararı var mı bilmiyorum ama 🤷♀️
miraninannesi1 busra_55 doğum sancısı başladığında bir yerden tutunup hastaneye gidene kadar çömelen arkadaşlarım vardı açılmalari çok çabuk oldu benmde öyle
miraninannesi1 Userkbr hiçbir zararı yok aksine açılmanıza faydasi oluyor son günlerimde doktorm alaturka tuvalet gitmemi söylemişti klozete deil
busra_55 Busbus58 erken doğuma neden olur mu diye düşündüm bacaklarımız açılıyor ya belki saçmadır ama
sedardahuseyin busra_55 33 haftadayım ooo valla hiç eğilip kalkamam diyemedim evimin işini mecbur ypcan temizliği falan kimsenin faydası yok