EAG doğum gerçekleşince mutlaka işyerine bilgi ver yoksa SSK onaylamaz paran yatmaz. Parayi bildiğim kadarıyla parça parça da yatiriyorlar detaylı bilgi için 170 i ara çok detaylı ilgileniyor bilgi veriyorlar bütün haklarını zor emzirme ödeneği falan var süt izni var hepsini sor söylüyorlar