Srnysl Kizlar aranızda üçüncü sezeryanda tüpleri baglatan yada baglatacak olan varmı iki hafta sonra nasipse üçüncü sezeryanimi olacağım tüpleri baglatmak konusunda çok kararsızım kafam karmakarışık önerilerinizi bekliyorum
Happylif3 Srnysl Canım bu kısım önemlimi bilmiyorum senin için. Dinen caiz değil. Bunun yanında tabi yıllarca devam eden sıkıntıya sebep oluyor. Teyzem yaptırdı 3.sezeryanda. 8 yıl oldu işlemi yaptıralı ve çok pişman. İki işlem olunca sezeryanda ağır geçmişti.
Srnysl Happylif3 biliyorum dinen caiz olmadığını ama 4. Sezeryan da riskli olduğu için kendimi riske atmak istemiyorum ablam da ucuncuden sonra bağlattı baya bı araştırmıslardi eniştem çok dindar bir insandır üçüncü sezeryandan sonrası riskli olduğu için caiz demişler di
Bilge44 Benim de yakın zamanda sezaryanda bağlatan akrabam oldu meral ettim ben de uzun vadede sıkıntıları ne acaba🤔 Benim daha ilk gebelik zaten de merak ettim sadece. Adet dönemi ya da menapoz dönemi ile bir sıkıntısı olur mu acaba
Srnysl Bilge44 canım ablam iki yıl oldu baglatali hiçbir sorunu yok şuanda normal adeti De oluyor ve sancısız
Happylif3 Srnysl Canım en yakının ablan yaptırmış madem sen onunla konuşsana bu konuyu. Sonuçta o daha iyi bilir
Srnysl Happylif3 canım haklısın da onunla konuştum o baglatmamdan yana zaten ben başkalarını merak ediyorum yaşayan varmı diye aşırı kararsızım ve bu kararsizligim içimi daraltıyor ne yapacağıma karar veremiyorum
ratatosk Srnysl halamın 25 yıldır nerdeyse bağlı tüpleri ne regl ne erken menopoz sıkıntısı var 50 yaşını geçti hala menopoza girmedi.