Tuba11 Kızlar 18 haftalık hamileyim tetenoz Aşısı vuruldum fakat 5 gün oldu hala geçmedi ağrı hatta daha da çoğaldı ne yapmam gerek yada daha ne zaman geçer acaba. 2. Dozu da 19 Şubat’ta olucam o kadar korkuyorum ki şuan.
Eddii Tuba11 normalde bi kaç güne ağrının azalarak geçmesi gerekiyo ama, kolunuzu çok mu yordunuz iş, temizlik falan yaptınız mı. Birde şişlik var mı? Buz iyi geliyo diye biliyorum ağrıyı ve şişi alıyo
Eylulbsl Bende oldum tetenoz ama 1 gün çektim ağrısını şiddetli şekilde ertesi gün geçti bi doktora danış istersen
7capo7 Soğuk bir şeyler koyun kolunuza ama direkt tene temas ettirmeyin bir de öyle deneyin hanımlar☺️Bir kaç postta okumuştum. Ben de oldum ama çok çok hafif ağrı oldu hatta olduğumu unuttuğum da oldu😀
Bilge44 1 haftayı buluyor kol ağrısı endişe etmeyin. Arkaya ceviremedim havaya kaldıramadım ben de. Doz daha az sancılı oluyormuş ben de Şubatta olacam 2.yi🥰
Ozge20ulu Mervekaynak Tuba11 4 hafta g csin dedi banada ebe hafta sonuna geliyo diye iki günde attı hatta
Tuba11 Mervekaynak ilk gün olmuyozatrn yani benim ilk gün akşam üzerine kadar ağrı olmadı ondan sonra başladı ve geçmedi daha da
Bilge44 Tuba11 Yok yok korkmayın gerçekten 3-4gün kötü oldu bir hafta sonra ise hiçbir ayrı sızı kalmadı 🥰 şubatta yine gidecem ben de 2. Doz daha kolay geçer ınanıyorum 👍🏻 ihmal etmeyin yaptırın lütfen 🥰🎈