06uysal Arkadaşlar ilk haftalardan beri şehir hastanesine gidiyorum. Şuan 35 haftalığım ama son 2 kontrolümdeki doktorlardan pek memnun kalmadım. Rast gele randevu almıştım. Aranızda gidip memnun kaldığınız tavsiye edeceğiniz doktor var mı ? Çoğu doktorlar yeni gelmiş sanırım isimlerini ilk defa görüyorum sistemde
sntn 06uysal Fatma salih Necati Hançerlioğlu ulaş çalı ben genelde bunlara gidiyorum bende 32+1 haftalık hamileyim bunları bulamazsam rastgele alıyorum
masalsmomm 06uysal ben sürekli necati hocaya gidiyorum randevuyla gecen hafta sonuc için gitmem gerekti randevu yoktu sıra aldım ruhıyya diye birine verdiler asistanları baktı (doktorda odadaydı) cok ilgililerdi memnun kaldım
Annesionu-yer 06uysal Necati Hançerlioğlu diye biliyorum en iyisi. 1 kez gittim çok yoğun ama iyi bence
06uysal Azrabetulunannesi bi bakayım randevusu var mı. Geçen hafta Funda die bir doktora gittim muayene eden omuydu stajerimiydi bilmiyorum ama hiç beğenmedim. Ağzını açıp tek bir bilgi bile vermedi. Ben sordum haftasıyla uyumlu die ancak öyle cevap verdi. Aklınızda bulunsun tavsiye etmem
Eylulbsl Bende gidiyorum şehir hastanesine elif gül yapar eyi diye bir doktor var ama o hariç herkes muayne ediyo. Bazıları çok ilgili bazıları köpek gibi ısırıyo malesef devlet öle ve bunun çözümü yok. Karşıda ki insan ilk defa mı hamile ne biliyo ne bilmiyo hiçbir fikirleri yok. Allahım iyi insanlar çıkarsın karşımıza 🙏🏻
06uysal Eylulbsl Aminn. Açıkcası son iki kontrolumdeki doktorlar hariç diğerlerinden memnunum. İstemeden fotoğraf verirlerdi, ekranı çevirip gösterirlerdi, sohbetleri vardı. Ama bu son 2 si çok ilgisiz ve bilgilendirme yapmayan doktorlardı.
Asi_0658 Eylulbsl bende elif hanımın hastasiyim ama asistanlar bakıyor hep kendisi ameliyatları onaylıyor sadece
06uysal sntn evet bende genelde onlara alıyordum ama denk gelmioki artık. Hemen bitiyo galiba randevuları
Eylulbsl 06uysal ben başladım başlayalı hiç biri kendi isteğiyle foto bile vermedi hep ben istedim çok anlayış beklemiyorum ama bu kadarda insanı boş çuval yerine koymaları sinirime gitmiyor değil
sntn 06uysal ben randevu talebi oluşturuyorum bildirim geliyor ama siz her hafta gidiyorsunuzdur artık bulamayabilirsiniz o yüzden sabahtan gidip direk sıra da alabilirsiniz erken gittiğinizde hemen sıra geliyor zaten
06uysal Eylulbsl doğru aslında 2 saniyelik iş. Bu annelerinde ne kadar hevesli olduklarını biliyorlar verseler ne olur sanki