Sayeninannesi Selam kızlar hamileliğin son zamanlarında ağda yaptırmak erken doğuma tetikliyor diye yazılar okuyorum internette. Doktoruna soran varmı bu konuyu? Bugün doktora gittim sorucaktım ama unuttum 😣
44_58_44 Sayeninannesi geçenler de bende sormuştum 🤭🤭 doktorum 32. Den sonra yasak Dedi ama ben 36 da yaptırdım hiç birşey olmadı şükür 🤲🤲🥰 yani 38 e kadar gelmezse rutuş a gitcem mesela jilet le doğuma girilmez ya 🤭
Sayeninannesi 44_58_44 evet ya jilet hiç iyi değil. Kafamı karıştırdı yazılar görünce en azından ağda sürecide uzun
44_58_44 Sayeninannesi hemde genital kaşıntı olmuyor ölü deriyi alıyor rahat edersin ama dikkatli olun yinede 🥰