Pkosendrom Arkadadaşlar doktor kalbi büyük olabilir pozisyonundan tam anlayamadım 15 gün sonra tekrar gel dedi sizce ne demek kalbin büyük olması ? İnternetten araştırdım bulamadım ? Yani tedavisi falan nedir çok korktum
Fatma12345 Pkosendrom cnm bı bilgim yok üstte kalsın diye yazdım inşallah kötü bişey değildir rabbim şifa versin inşallah 🤲
Pkosendrom Hulyamert- canım detaylıdan sonra ki 2. Kontroldü bu ama başka doktora gittim ilk defa o dedi ama emin olamadı 15 gün sonra tekrar gel dedi 25+4 üm
Hulyamert- Pkosendrom ben de 25+3 bizim de detaylıda kalbin sol tarafı sağdan bi tık daha büyükmüş ama Dr kalbin kapakçıklarında damarlarında hiçbir sorun yok dedi 30 da tekrar gideceğiz ben de çok endişe ettim ama yapılacak bişey yok takip edilecek ayrıca daha küçükler ve gelişim aşmasındalar düşünsene kalbi delik olarak doğup sonra kapananlar var inş kötü bişey olmaz sen içini ferah tut