Tuba17 seni çok iyi anlıyorum ben de tam 4 yıl bebek bekledim peşpeşe üç düşük yaptım. Sonra bir daha hamile kalmayınca tüp bebek denedim. Tedavi sürecinde iki duayı bol bol okudum.
1.kalem suresi
2.rabbi yessir Vela tuassir rabbi temmim bil hayr.
Bebeklerinin yaşamasını bu duaların kudretine bağlıyorum. Allah isteyen herkese nasip etsin, kimsenin kucagını boş bırakmasın. İnşallah sen benim kadar uğraşmadan hamile kalırsın