Zeynep_S benim kadar kimse korkamazdı sanırım, riskim olduğu halde bile baktırmamıştım. Bugün yine baktırmazdım çünkü sezaryende netleşmiştik doktorumla. Tamamen ordaki ebe ile alakalı. Ağlaya ağlaya oturdum, beni bekledi, konuştu, istemiyorum diye bağırdım, bebeğini düşün dedi, kafası çok aşağıdaydı ultrasonda gördük zaten. Belki doğuruyorsun sancın çok iyi falan filan derken baktım ikna olmuşum 🤷🏻♀️ Bağırdım yalan yok kendimi de sıktım ama bitince bu kadar mıydı dedim. Acı olmadı yanma hissi gibi bişi yani. Sonrasında hiç bi sancı acı ağrı vs hissetmedim. Çok kısa sürüyor zaten. Yani o 5 saniyelik yanma hissi için (ki herkeste aynı olmayabilir) günlerce sezaryen ağrısı çekmek daha çok büyüdü gözümde. Şimdi direkt normal doğum odaklıyım.