Fatoos Zorunlu olmazsa ıyı olur dıye dusunuyorum.Cunku benım yanımda kalacak kımse yok malesef .Esımın de benım de ailem yurt dısında yasıyo doguma belkı kayınvalıdem gelır .Ilk dogumum sezeryandı yanımda kayınvalıdem kaldı .Sımdı de sezeryan olcak ama kayınvalıdem gelırse bıle evde kızıma baksın ısdıyorum o yanımda kalırsa kızıma kımse bakamaz .Esım de bakamaz uyutamaz. becermıyo cunku😀İllada zorunlu olursa kımınse kalması eşim kalır yanımda artık gercı isdemiyo ama yapacak bırsey yok .Kızımda da ılk 6 saat ızn yokdu yerımden kalkmaya sonrasında hep kendım bakdım cocuguma altını falan kendım deyısdım .Zorunlu olmazsa hemşireler yardım ederse ılk 6 saat ıdare ederım gerısını kendım .Daha 3 ayım var ama onları dusunuyorum sımdıden nasıl olcak dıye .Rabbım sızede kolay dogumlar nasıp etsın .