Annekus bende 17 haftalıgım ben ılk gebelıgımde kılo almıstım ole bse cıkmamıstı hatta seker yuklemesıne gerk duymamıstı doktorum ama smdı bılmıyorm bndede bı korku var, netten bakmıstımda bas agrısını genelde sekerle degılde tansıyonla bagdastırıuorlar ama aletım yok olcum yapmadım aslında duzenlı olcum yapıp yazmak gerek doktora gttıgözde gosterırız