Beyzan Hsdk istenilen derken önemli olan kaçıncı haftaya denk geldiği eğer 38. Hafta ve sonrası ise doktora da uyarsa yapar belki biliyorsunuzdur ama yine de yazayım devlet hastanesinde isteğe bağlı Sezaryen olmuyor. Özel hastanelerin bazılarında da isteğe bağlı Sezaryen için ek ücret alınıyor
Mehtapakgl Hsdk ben istedim canım hatta yarın sabah 8 de olacak 36+3 üm. Normale cesaret edemedim zaten çatımda müsait değildi
Sumisalii Hsdk daha once sezerya olduysaniz eger gebelikde ilk adet doneminden hesaplayip ona gore gun veriyor doktor
Hsdk Beyzan hiç bir fikrim yok aslında özelde düşünüyorum haftaya filan 38 hafta oluyorum acaba isteğe bağlı olarak yapılıyor mu diye merak ettim
Zafsim0801 Hsdk merhabalar ben 7.aylık hamıleyım doktorumla konuştuk magdemmm normal istemıyorsun yaparız dedi kaba taslak 38+6 gibi hesapladık nısan basi elbettte Allahtan bir mani olmazsa tabiki takip edicez bakalım
Busravealp Hsdk aslında bebeğin durumuna ve gelişimine de bağlı. Benim sezeryan olucak ama doktorum 39. Haftadan önce yapmak istemedi. 39+0 da tam olarak doguma gireceğim
Hsdk Mehtapakgl ben suan 37+2 deyim bugün kontrole gittiğimde suyumun fazla olduğunu filan söylediler endişelendim normal doğum yapmak istiyordum ama onu da yapmak istemiyorum artık. O yüzden haftaya sanırım istersem alırlar diye düşünüyorum özel hastanede
sue92 Özelde doktorun tutumuna da bağlı açıkçası. Benim doktorum sezaryeni sadece tıbbi gereklilik olursa yapacağını söylemişti. Bedensel olarak normal doğuma engel bir durum yok, bekleyeceğiz bebeği dedi.
Beyzan Mehtapakgl anladım isteğe bağlı deyince sanki siz direk 36 da alın demişsiniz gibi anladım kusura bakmayın sağlıkla kavuşursunuz İnşallah 🌸
Hsdk Zafsim0801 benimde 38 başlarında istiyorum. Her gittiğimde farklı şeyler söylüyorlar ve ben çok tedirgin ve korktum acıkcası
Mehtapakgl Beyzan aslında benim istediğim 37 ı görmekti hatta 38 in ucunda tutayım dedim ama nasip olmadı. Önemli değil canım. Ama gelişim olarak 37 ulaşmış
Hsdk Bsmlh benim zorunlu sezeryan yok suanlık ama ne olur tabi bilinmez çatı muayenesi filan yaptırmadım henüz.
Bsmlh Hsdk bende ssvd çok istedim ama hiç uygun durmuyorsun dedi zaten iç karnım çok dar bakalım hayırlısı olsun ama en iyi hafta 38 dedi
Hsdk Bsmlh hayırlısı artık bende persembe gidicem inşallah. Sezeryan normal artık ne olursa rabbim sağlıcakla kucağımıza bebeklerimizi almayı nasip etsin