MM0106 Ilk bebeğim alışverişe başlayacağız bez alaçam da sleppy mi molfix mi ikisinin de pamuklu ve göbek bağı oyuntulusu varmış ne önerirsiniz?
Pamugunannesi1 MM0106 Bence büyük bişey almayın bebeğe pişik yapmıcanı bilmediğiniz için küçük paket alıp deneyin derim
Sayeninannesi MM0106 sleppy çok ince bir bez. İlk doğdugunda evet olabilir daha az çiş yaptığı için ve daha sık değiştirdiğimiz için ama sonrası için yeterli bi bez değil. Yengem kullanıyor 4 ayından sonra molfixe döndü. Çoğu arkadasımda molfix kullanıyor ve çok memnunlar. Bende e bebek bezini denemeyi düşünüyorum yorumlar okudum herkes çok memnun olduğunu yazıyor bi araştırın isterseniz 🤷♀️
MM0106 Pamugunannesi1 aynen ben de öyle düşünüyorum ama hangisinden başlasam acaba diye çok kararsızım
Mom97 Mrv24 sleepy kullanıyorum hala kızımda şimdi yeni gelen bebegımede sleepy alcam ben cok memnun kaldım
Gokmer Nazmiyekndmr bende ondan aldım. 1 paket 1 numara , 1 paket 2 numara. Daha kullanmak için 15 günüm var. Ablamlar çok memnun kaldı. Onlar alıyor diye bende aldım.hemde hesaplı geldi
Elanils Merhaba herkese , bence az az alıp deneyin prima kızımda pişik yaptı molfix iyi geldi oyuzden bebek bezi markasıda bebekten bebeğe değişiyor. Arkadasımada doktoru sleepy önermişti ama ondan da hiç memnun kalmadım
Fasulye-87 Sayeninannesi size katılıyorum… Sleepy dışarı sızdırıyor ilerleyen zamanlarda prima dan şaşmamak lazım