TCNilayYaz Ben kantaron yağı sürüyorum 36. Haftadayım ilk çocuğumda çok yara olmuştu krem dahamı etkili ondan alıp sürsemmi acaba gümüş göğüs kalkanıda aldım gerçekten en kötü acı göğüs acısı
Sedacengiz busra123 hamile iken birşey olmuyor zaten bebek Emince fena oluyor 🙄 inş olmaz ama kullan derim
BurcuAydin busra123 Amin canım inşAllah korkma belki senin hiç olmayacak güzel güzel emzireceksin ama yinede önlemini al sen 🤗